יום שלישי, 23 בינואר 2018

סנטרל פארק – גיום מוסו

ספר מתח חדש ומשובח מאת גיום מוסו

04/09/2016
סנטרל פארק – גיום מוסו
270 עמ’ הוצאת כנרת זמורה ביתן
תרגום מצרפתית: אביגיל בורשטיין


ז’אנר: מתח, דרמה



הבעיה הקשה שיש לי עם הספרים של גיום מוסו הוא שאי אפשר לכתוב עליהם יותר מדי בלי לעשות ספויילר, אז פשוט תצטרכו להאמין לי שכדאי לכם לקרוא את הספר.
אליס שפר מתעוררת כשהיא יושבת על ספסל באמצע הסנטרל פארק בניו יורק כשהיא כבולה באזיקים לגבר שהיא אינה מכירה וחולצתה מוכתמת בדם.
הבעיה הגדולה היא שהדבר האחרון שאליס זוכרת זה בילוי עם שלוש חברותיה אתמול בלילה בשאנז אליזה. מה היא עושה בניו יורק? מי הגבר שלצידה?
אליס היא קצינת משטרה במחלקת הרצח בפריז וגבריאל טוען שהוא פסנתרן ג'ז שלילה קודם ניגן במועדון בדבלין אירלנד- אז מה שניהם עושים יחד בסנטרל פארק? למה חולצתה מוכתמת בדם ולמה חסר קליע באקדח שנמצא בז'קט שלה?
אליס וגבריאל מבינים שאין להם ברירה והם חייבים לשתף פעולה כדי לנסות ולהבין מה קרה להם ומה או מי חיבר אותם יחד.
בעברה של אליס כשוטרת קיים רוצח סדרתי אכזרי במיוחד - האם הוא הביא אותה לניו יורק? האם הוא ממשיך לרצוח? אליס מרגישה שהיא היחידה שתוכל למצוא אותו אבל האם גבריאל יעזור לה?
גיום מוסו כתב כבר כמה וכמה ספרי מתח מצויינים וזה הספר השלישי שהוצאת כנרת מתרגמת ומוציאה לאור.
ספריו הקודמים (ומצויינים גם הם) בהוצאה: "קולו של המלאך" ו- "מחר".
אז כפי שכתבתי בהתחלה אי אפשר לכתוב יותר מדי על הספר כיוון שכל כמה עמודים מתגלים פרטים חדשים על אליס ועל עברה שמשנים את התמונה.

פשוט תקראו ותבינו





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"העדויות" מאת מרגרט אטווד

המשך סיפורה של שפחה - ספר שיישאר אתכם הרבה אחרי שתסיימו לקרוא "העדויות" מאת מרגרט אטווד 412 עמ', הוצאת כנרת זמורה ביתן...