יום שלישי, 23 בינואר 2018

עונת החתונות – ליסה קלייפס

לאוהבות ואוהבי הז’אנר הרומנטי – ספר קליל ומתוק שמתאים בדיוק לחופשת האביב
02/04/2017
עונת החתונות – ליסה קלייפס
ז’אנר – רומנטי
285 עמ’ הוצאת כנרת זמורה ביתן



לפני שאני אספר לכם על מה הספר אקדים ואומר שלדעתי זה ספר מושלם לחופשה, לא משנה אם החופשה היא בבית או מחוצה לו. בדרך כלל בחופשה (אצלי לפחות) מחפשים ספר קליל שיהיה כיף לקרוא אותו מצד אחד ומצד שני לא יעיב על החופשה שלנו ולא יגרום לנו להשאר בחדר המלון או בספה בבית. הספר הזה בדיוק כזה – מצד אחד קליל וכיף לקרוא אותו ומצד שני אם בדיוק נחתנו או הגענו לתחנה נוכל להמשיך אותו אח”כ בכיף.
כבר מהעטיפה ושם הספר בעברית (באנגלית הוא  brown-eyed girl) אפשר לנחש שמדובר בספר רומנטי ומתקתק. לאוהבות הז’אנר הרומנטי – לא תתאכזבו.
אייברי קרוסלין עברה פרידה קשה לפני שלוש וחצי שנים ומאז ברור לה שאהבה זה לא בשבילה. גם ההסטוריה של אביה ואמה (ביחד וכל אחד לחוד) לא משכנעים אותה בסיפורי אהבה מהאגדה,  ולמרות זאת היא ואחותה הקימו עסק לארגון חתונות.
באחת החתונות היא פוגשת את ג’ון טרוויס ובטוחה שהוא הצלם שנשכר לארוע. מסתבר שהוא אמנם צלם אבל לא צלם חתונות אלא חבר של החתן ובמקרה הוא גם בן לאחת המשפחות הדרומיות הכי עשירות והכי וותיקות. ונוסף לכל זה הוא גם חתיך הורס.
מכאן הכל מתגלגל ואייברי מרגישה שהיא מאבדת שליטה. בעקבות הצלחת הערב, העסק מקבל הזמנה לארגן את חתונת השנה של בתה של אשת חברה שכל מה שחשוב לה זה שהחתונה תהיה הכי הכי. הכי יפה, הכי גדולה, הכי מרשימה וכו’.
הכלה מסתבר מסתירה כמה סודות שיכולים לגרום לכל החתונה להתבטל ואייברי צריכה לקבל החלטות לא פשוטות שיכולות להשפיע על מצב העסק שבנתה במו ידיה.
ומהצד השני יש כמובן את ג’ו שלא מוכן לקבל לא בייחוד כשהוא לומד מדוע היא אינה מאמינה באהבה יותר.

סיפור מתקתק וחמוד מאד כיאה לז’אנר הרומנטי. בדיוק מה שצריך בחופשת האביב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"העדויות" מאת מרגרט אטווד

המשך סיפורה של שפחה - ספר שיישאר אתכם הרבה אחרי שתסיימו לקרוא "העדויות" מאת מרגרט אטווד 412 עמ', הוצאת כנרת זמורה ביתן...