יום שלישי, 23 בינואר 2018

הכרזת מלחמה – בראד תור

האם ארה”ב תצליח לעצור בזמן את המתקפה המתוכננת כשהיא לא יודעת מתי ואיך היא תתבצע? מותחן עוצר נשימה שמתרחש בכמה זירות במקביל שאם רק אחת מהן תתגלה פירוש הדבר “הכרזת מלחמה”
31/12/2016
הכרזת מלחמה – בראד תור
ז’אנר: מתח
444 עמ’ הוצאת דני ספרים



סוכן CIA בהונג קונג מגלה כי ישנה תכנית של הסינים לתקוף את ארה"ב. שם המבצע "דרקון שלג" - על שם יצור אגדי סיני שמביא חושך, קור ומוות.
זה המידע שעליו צריכים להתבסס עכשיו קהילות המודיעין - ללא תאריך יעד או שיטת התקיפה אלא רק שזה יקרה בקרוב מאד והצפי הוא לשיעור הרוגים של 90% בשנה.
מידע נוסף שיש לאמריקאים זו עובדה שהסינים מאמנים בצפון קוריאה יחידה מיוחדת של הצבא הסיני ושהם נעזרים באנשי אל-קאעידה בפקיסטן.
נשיא ארה"ב מאשר להוציא לפועל שני מבצעים חשאיים שהם אולי החשובים ביותר בתולדות המדינה - "אבק זהב" בו חבורה של אריות הים נכנסת לתוך שטח האוייב בצפון קוריאה ו- "שחרור" שאמור לטפל בחלק הפקיסטני של המבצע.
סקוט הרוואת הוא הסוכן האנטי-טרור הטוב ביותר שיש ל CIA. הוא נקרא לנהל את המבצעים במטרה להבין מה בדיוק מתכננת סין ואיך היא מתכננת לעשות זאת.
העלילה מתרחשת בכמה נקודות בו זמנית ואנחנו נעים בין המזרח התיכון לארה"ב ולצפון קוריאה.
כל הספר נקרא בנשימה עצורה וככל שהקורא מבין יותר את המזימה כך גובר הלחץ האם ה CIA יצליח לעצור בזמן את המתקפה.

ספר מתח שעשוי היטב וקשה לעזוב אותו

הסופר בראד תור נראה בעצמו כמו שהיינו מצפים מסוכן CIA שייראה. הוא יליד 1969 ושרת כאנליסט באחת המחלקות של הבטחון הלאומי (homeland security). הוציא עד כה 17 ספרי מתח


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"העדויות" מאת מרגרט אטווד

המשך סיפורה של שפחה - ספר שיישאר אתכם הרבה אחרי שתסיימו לקרוא "העדויות" מאת מרגרט אטווד 412 עמ', הוצאת כנרת זמורה ביתן...