יום שלישי, 23 בינואר 2018

הוראות ללב יד שניה

סיפור על שני בני נוער שצריכים ללמוד איך לאחות את ליבם, גם אם הוא שבור לרסיסים

הוראות ללב יד שניה - טמזין מארי
ז'אנר - ספרות נוער, רומן, דרמה
262 עמ' הוצאת דני ספרים

ניאם היא מתבגרת בת 15 שחיה בצילו של של התאום שלה ליאו. ליאו הוא הילד המושלם, התלמיד המושלם, החבר המושלם, בקיצור ליאו הוא מושלם. הוא תמיד מנצח אותה בכל דבר ולפעמים ניאם חולמת איך זה להיות לבד, בלי ליאו. אבל אז תאונה מחרידה משנה את הכל והחיים של כולם במשפחה משתנים מקצה לקצה.
ג'וני הוא נער בן 15 אבל הוא לא נער רגיל. הוא מחכה להשתלת לב וכרגע מה שמחזיק אותו ואת הלב שלו בחיים זו מכונה שבלעדיה הוא לא יכול להתקיים. החברים הבודדים שהיו לו נטשו אותו כבר מזמן ומתמקדים בחיים הבריאים שלהם, והחברה הטובה ביותר שלו היא אמילי חולת לוקמיה שיחד הם מעבירים את זמנם בבית החולים ומשגעים את הצוות הרפואי.
ואז המגיע הלב המיוחל והכל משתנה גם אצל ג'וני. הוא מחלים פיסית אבל מרגיש שאינו יכול באמת לקבל את הלב אם לא ידע של מי הוא היה. הוא מחפש באינטרנט ומוצא את הסיפור של ליאו.
ניאם מנסה להמשיך את חייה כרגיל אבל זה קשה כשמכל עבר היא רואה ומרגישה שכולם מתלחששים איך דווקא התאום המושלם הוא זה שנהרג. אמה הופכת לחרדתית כלפיה מצד אחד ומצד שני מחפשת דרכים להנציח את ליאו בכל דרך אפשרית.
ופתאם מגיע בחור שנראה נחמד והוא מתעניין בה ורק בה. גם מצידו של ג'וני הדברים לא פשוטים, מצד אחד הוא מנסה לגלות כמה שיותר על תורם הלב שלו ומצד שני הוא מרגיש שהוא מתאהב ולא רוצה לפגוע בניאם.
האם אהבת הנעורים תפרח או שהסודות של כולם יהרסו אותה?
ספר מקסים ושובה לב על אהבה צעירה וטהורה אבל לא כל כך פשוטה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"העדויות" מאת מרגרט אטווד

המשך סיפורה של שפחה - ספר שיישאר אתכם הרבה אחרי שתסיימו לקרוא "העדויות" מאת מרגרט אטווד 412 עמ', הוצאת כנרת זמורה ביתן...