יום שלישי, 23 בינואר 2018

אתה הבא בתור - גרג הורוביץ

ספר מתח משובח מבית היוצר של גרג הורביץ מי שהביא לנו את פרוייקט X והאיש משומקום. הנאה מובטחת


אתה הבא בתור - גרג הורביץ
ז'אנר - מתח
518 עמ' - הוצאת דני ספרים

גרג הורביץ כותב ספרי מתח מעולים. אין מילה אחרת - פשוט מעולים. גיליתי אותו בספרים של פרוייקט X המצויינים ואחרי שקראתי את "אתה הבא בתור" אין ספק שהוא נכנס לקטגוריה של סופרים שברור שכשיוצא ספר חדש חייבים לקרוא אותו.
מייק הוא יתום שגדל בבתי אומנה לאחר שננטש בגיל 4 על ידי אביו, ואת אמו הוא כמעט ולא זוכר. מהזכרונות הבודדים שיש לו מאותו לילה ארור בו נינטש, הוא בטוח שאביו רצח את אימו ונטש אותו.
היום הוא כבר לא מייקל דו (כינוי לאלמוני באנגלית) אלא מייקל וינגייט. הוא נשוי באושר לאנאבל ואב לקאט המדימה ובעלים של חברת הניב מצליחה. סוף סוף הוא הגיע לאן שתמיד רצה להגיע - בעל משפחה ומסודר כלכלית. אבל בוקר אחד הכל מתחיל לקרוס.
רוע מתחיל לחדור אל ביתו והוא מתחיל לקבל איומים על חייו ועל חיי בני משפחתו כשאין לו מושג למה ומי רודף אחריו.
הוא פונה לעזרה לשנים היחידים שהוא בוטח בהם. האנק, בלש פרטי שכבר שנים מנסה לעזור לו למצוא את עברו, ושפ - חברו היחיד של מייק מימי בית האומנה.
יחד הם מנסים להגן אל משפחתו של מייק ולהבין מדוע הוא מקבל את ההודעה "אתה הבא בתור".
ספר אינטנסיבי מאד ולפעמים הייתי צריכה ממש להניח אותו רגע בצד ולנשום קצת, אבל מייד חזרתי לקרוא בו כי הייתי חייבת לדעת מה קורה.
למרות אורכו (מעל 500 עמודים) הוא נקרא כמעט בנשימה עצורה והוא אפילו הצליח להפתיע אותי בסוף - אין שום סיכוי שבעולם שהייתי מנחשת את הסיבה שעברו של מייק רודף אחריו.
ספר מתח אחד הטובים שקראתי



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"העדויות" מאת מרגרט אטווד

המשך סיפורה של שפחה - ספר שיישאר אתכם הרבה אחרי שתסיימו לקרוא "העדויות" מאת מרגרט אטווד 412 עמ', הוצאת כנרת זמורה ביתן...