יום שלישי, 23 בינואר 2018

פרויקט X והאיש משומקום – גרג הורביץ

אוואן סמוק הוא האיש הכי משעמם בעולם, או כך לפחות חושבים השכנים שלו. מה שהם לא יודעים שהוא אחד האנשים הכי קטלניים בעולם כולו
21/04/2017
פרויקט X והאיש משומקום – גרג הורביץ
ז’אנר: מותחן
הוצאת דני ספרים



אוואן סמוק ( Evan Smoak) הוא האיש הכי ממוצע שאי פעם פגשתם. הוא יבואן לחומרי ניקוי תעשייתיים,  תמיד לובש את אותם בגדים משעממים ונוסע ברכב הכי סתמי שיש.
אבל ברגע שהוא נכנס לדירת הפנטהאוז שלו  הוא כבר לא משעמם. והוא כבר לא בדיוק אוואן אלא יתום X.
בגיל 12 אוואן אותר על ידי יחידה ממשלתית סודית, ונלקח לפרוייקט מסווג, שם הוא אומן וקיבל את הכינוי יתום X. הוא מיומן בכל אומנויות הלחימה, בכלי נשק, בשליטה בכאב וכל מה שצריך סוכן מיוחד.
אחרי שאביו המאמץ והמפעיל שלו ג’ק נרצח לנגד עינייו הוא מחליט לפרוש והופך להיות האיש משומקום. האיש ששמו נלחש בחדרי חדרים ביראה ובכבוד. האיש שמי שצריך עזרה – כזו שאף אחד אחר לא יכול לעזור – פונה אליו. כל מה שהוא מבקש בתמורה אחרי שהוא עוזר, זה להעביר את מספר הטלפון שלו לעוד מי שזקוק לעזרה.
בפרוייקט X שהוא הספר הראשון, אוואן מבין שמישהו נמצא בעקבותיו – מישהו שמכיר את כל התרגילים ועבר את כל האימונים כמוהו. והמטרה של אותו אדם היא לחסל אותו. רק שמי שמנסה לחסל אותו לא מבין שיתום X הוא היתום הכי קטלני מפרוייקט היתומים והצייד יהפוך בעצמו לניצוד.
בספר השני – האיש משומקום – אוואן מוצא עצמו לכוד באחוזה מבודדת  מנותק מהעולם כולו כשאין לו מושג קלוש מה החוטפים רוצים ממנו. החוטף גם הוא ינו יודע את מי בדיוק הוא חטף – הוא חושב שהוא עלה על דג שמן שישלם כופר גדול עבור עצמו אך מה שהוא אינו מבין, שהוא כלא עצמו באותה אחוזה עם אחד האנשים הכי קטלניים בעולם כולו. ואם זה לא מספיק, אז חבורה קטלנית לא פחות, עדיין מחפשת את אוואן כדי להרוג אותו.

שני ספרי מתח מעולים שלא ישאירו אתכם אדישים ומומלץ לפנות לכל אחד מהם זמן ולא לקבוע שום דבר – כי לא תצליחו להפסיק לקרוא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"העדויות" מאת מרגרט אטווד

המשך סיפורה של שפחה - ספר שיישאר אתכם הרבה אחרי שתסיימו לקרוא "העדויות" מאת מרגרט אטווד 412 עמ', הוצאת כנרת זמורה ביתן...