יום ראשון, 21 בינואר 2018

לפני השינה – ס.ג’.ווטסון

אם עוד לא ראיתם את הסרט – קודם כל תקראו את הספר


ספר מתח אחד הטובים שקראתי בזמן האחרון ועוד עצה קטנה - לא לקרוא לפני השינה כי לא תוכלו להפסיק לקרוא.
בתור אחת שתמיד הייתה ידועה כבעלת הזיכרון הטוב ביותר - מזכירה של כולם בבית בעבודה ואצל החברים די מפחיד אותי המחשבה שיום אחד זה יכול להעלם ואני אצטרך להסתמך על אחרים שיזכירו לי הכל. תמיד סקרן אותי סיפורים של אנשים שאיבדו את הזיכרון ואיך מתחילים חיים מחדש בלי להכיר את האנשים שאמורים להיות הקרובים אליך ביותר אבל כאן זה כבר ממש מפחיד!
אז על מה הספר -
בכל בוקר, כאשר כריסטין מתעוררת משנתה, נדמה לה שהיא בשנות העשרים לחייה. בכל בוקר כשהיא מסתכלת בראי ומגלה מולה אישה עם קמטים ושיער שיבה היא מגלה שזה לא כך.
היא כבר בת 47, אבל בעקבות תאונת דרכים היא מאבדת את כל זיכרונותיה בשנתה, שוכחת את שמה, את עברה, את האנשים בחייה. כאשר היא מתעוררת היא צריכה ללמוד מחדש מי היא ומי היתה.
בעזרתו של  ד"ר נאש שאותו אנחנו פוגשים כבר בפרק הראשון היא מתחילה לכתוב יומן אותו היא מסתירה מבעלה וכל בוקר ד"ר נאש מתקשר להזכיר לה על היומן והיכן הוא מוחבא. לאט לאט היא ואנחנו יחד איתה מגלים כל יום קצת על עברה ועל אנשים הסובבים אותה והאנשים שהיו איתה במהלך חייה.
כל עמוד ביומן כריסטין מגלה עוד על מי היא, מי הייתה ומה הביא אותה למצבה היום, אך האם הכל אמת או שכולם משקרים לה? האם רסיסי הזיכרון שמתחילים לצוץ אמיתיים או תוצאה של מניפולציה של הסובבים אותה???
הספר קריא וזורם בכיף אבל ראו הוזהרתם לא ניתן להוריד אותו מהיד!!! 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"העדויות" מאת מרגרט אטווד

המשך סיפורה של שפחה - ספר שיישאר אתכם הרבה אחרי שתסיימו לקרוא "העדויות" מאת מרגרט אטווד 412 עמ', הוצאת כנרת זמורה ביתן...