יום שני, 22 בינואר 2018

קסם בשולי הדרך – אילונה אנדרוז

סיפור פנטזיה שמתרחש בשוליים – בין העולם השבור (העולם שלנו) לעולם המוזר (עולם הקסמים)

28/06/2015

ספר פנטזיה קליל (יחסית) ומסקרן.
העולם שלנו נקרא העולם השבור - כאן יש חשמל ומכוניות נוסעות וכולם קונים בוולמרט וקסמים הם משהו שקוראים עליו בספרים. יש את העולם המוזר בו שולטים האריסטוקרטים ואיכות הקסם שלך היא החשובה.
ביניהם יש את אזור השוליים - העולם שבין העולם השבור לעולם המוזר שרק מי שנולד בו יכול לנוע בין העולמות. רוז היא מאנשי השוליים אבל הקסם שלה חזק יחסית לשאר האנשים דבר שלכאורה אמור להיות לטובתה ולעזור לה אך גורם לה רק צרות.
רוז מגדלת לבדה את שני אחיה הקטנים - ג'ורג'י שיכול להחיות דברים מתים וג'ק שיכול לשנות צורה לחיה. אמה נפטרה לפני כמה שנים ואביה יצא לחפש אוצר והשאיר אותם לבד יחד עם סבתם שגרה בבית הסמך אליהם.
הכל משתנה יום אחד כשמגיע אליהם דקלן קמריין - אריסטוקרט מהעולם המוזר שרוז חושבת שכמו כולם הוא בא כדי לכבוש אותה בכלל כוחותיה המיוחדים. אבל מסתבר שהוא לא הגיע לבד - גם יצורים שניזונים מכוחות קסם מגיעים ויוצאים מהיערות לעבר העיירה הקטנה הם נאלצים להלחם יחד לפני שהיצורים יאכלו את כל אנשי השוליים.
הספר אמנם יצא בהוצאת א(ה)בות אבל הוא לא סיפור אהבה או רומנטיקה אלא סיפור פנטזיה בדיונית שסיפור האהבה משתלב בו ואף מוסיף לו.

אהבתי מאד!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"העדויות" מאת מרגרט אטווד

המשך סיפורה של שפחה - ספר שיישאר אתכם הרבה אחרי שתסיימו לקרוא "העדויות" מאת מרגרט אטווד 412 עמ', הוצאת כנרת זמורה ביתן...