יום שלישי, 23 בינואר 2018

איש הפח (תיק נוער 2) - ליעד שהם

ספר מתח (לא רק) לנוער. הספר השני בסדרת תיק נוער של ליעד שהם מחזירה אותנו לסיפורם של דנה ואיתי ומשאירה אותנו פעורי פה בציפיה לחלק השלישי


איש הפח - ליעד שהם 
ז'אנר - נוער, מתח
הוצאת כנרת זמורה ביתן

זהו הספר השני בטרילוגיה של ליעד שהם "תיק נוער" ואני ממליצה לקרוא קודם את הספר הראשון כיוון שיש קשר ביניהם. הסקירה מיועדת לאלה שקראו את הראשון ובסוף הסקירה ארשום כמה מילים על הספר הקודם למי שרוצה לעבור ישר לשני.
בספר הזה אנחנו חוזרים לדנה ואיתי שנאלצו להיפרד בגלל המאורעות שקרו בסוף הספר הקודם. דנה מחליטה לעבור לפנימיה ימית בה למדה אחותה לפני מותה בתקווה לקבל כמה תשובות מה באמת קרה לה ולאמה. איתי בורח מהבית לאחר שמשפחתו ממשיכה להתנכר לו ולא להאמין לו.
הוא מתחבר להדס - אמנית צעירה ומצליחה שחוץ מהיצירות אותן היא מוכרת, אוהבת גם לפזר גרפיטי של הקוסם מארץ עוץ ברחבי העיר חיפה.
כל אחד מהם מנסה להגיע אל האמת ולנסות לפתור תעלומה שמעסיקה אותו אבל הדברים מסתבכים ושניהם מוצאים עצמם במערבולת שמאיימת להטביע אותם.
סדרת ספרי מתח מצויינים שממש כיף לקרוא אותם. הספר קולח וסוחף ומשאיר טעם לעוד. אני מחכה לחלק השלישי לראות מה עלה בגורלם של דנה ואיתי. כל דבר מעבר לך שארשום יהרוס לכם את הספר.
אם יש לכם נוער בבית תנו להם את שני הספרים - בטוחה שגם הם לא יוכלו להפסיק לקרוא ויהפכו למעריצים מושבעים של הסדרה.
מי שלא קרא את הספר הראשון להלן התקציר:
החיים של דנה מתפרקים אחרי שאמא שלה ואחותה נהרגות בתאונה ואבא שלה מושעה מתפקידו במשטרה. את המתים אי אפשר להחזיר, אבל את אבא שלה היא חייבת להציל. היא בסך הכול צריכה להוכיח שהוא צדק ושאיתי אשכנזי הוא אכן פושע אכזרי שרצח בדם קר את חברו הטוב.
אבל כשדנה מתקרבת לאיתי, כל מה שהיה מובן מאליו מתערער. לפתע כבר לא ברור מה קרה ביערות הכרמל בליל הרצח וחייו של מי נתונים עכשיו בסכנה...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"העדויות" מאת מרגרט אטווד

המשך סיפורה של שפחה - ספר שיישאר אתכם הרבה אחרי שתסיימו לקרוא "העדויות" מאת מרגרט אטווד 412 עמ', הוצאת כנרת זמורה ביתן...