יום שלישי, 23 בינואר 2018

גופות מוסתרות - קרוליין קפנס

המשך לספר "את" המעולה - ג'ו עובר לאל.אי כדי להתחיל מחדש אבל הגופות לא נשארות מוסתרות לנצח. האם ג'ו יצליח סוף סוף למצוא חיים שלווים עם אהובתו או שעברו ירדוף אותו? מצמרר לא פחות מהספר הראשון


גופות מוסתרות מאת קרוליין קפנס
ז'אנר - מתח, אימה, דרמה 
415 עמ', הוצאת כנרת זמורה ביתן
עיצוב עטיפה: אמרי זרטל

זוכרים את ג'ו החנון מהספר "את"? מוכר הספרים שלכאורה נראה הבחור הכי חנון בעולם והכי נחמד בעולם רק שהגופות מתחילות להערם וג'ו עדיין לא מצא אהבה.
הוא חושב ששהוא סוף סוף מוצא אהבה כשאיימי מתחילה לעבוד איתו בחנות, והיא פשוט מושלמת. אבל אז מסתבר שאיימי רק עבדה עליו כדי לגנוב ממנו ספרים נדירים כדי למכור אותם באינטרנט. ג'ו באמת אהב את איימי והאמין שהיא באמת אוהבת אותו ולגלות שכל הזמן הזה היא רק עבדה עליו זה לא יסולח.
הוא עוזב את החנות בניו יורק ומחליט למצוא את איימי בלוס אנג'לס כי אין מה לעשות, איימי צריכה להענש.
בלוס אנג'לס ג'ו גולדברג מתחיל מחדש את חייו. במרדפו אחרי איימי הוא מגלה שאל.אי שונה לגמרי מניו יורק. כולם רוצים להיות חלק מהעולם הזוהר של הוליווד, כולם שחקנים מתחילים, תסריטאים מבטיחים וכל אחד בטוח שעוד רגע הכישרון הגדול שלו יתגלה והוא יהיה הכוכב החדש.
ג'ו בחכמתו הרבה יודע לנצל את המצב ולהתחבר לאנשים הנכונים וכולם בטוחים שהוא אחד משלהם. אבל אז קורה לו הדבר שהוא הכי לא ציפה לו בעיר המזוייפת הזו. הוא מתאהב ובגדול. היא לא דומה לאף אחת שהוא אי פעם פגש והיא מקבלת אותו לעולמה ולמשפחתה בטבעיות כזו שג'ו מאמין שסוף סוף הגיע למקום בו הוא ראוי להיות.
אבל גופות מעברו ממשיכות לרדוף אחריו גם כאן והוא מרגיש שעד שלא יסגור את כל הקצוות הוא לעולם לא יהיה באמת בטוח.
גם הספר הזה כמו קודמו כתוב בגוף ראשון מנקודת מבטו של ג'ו ואנחנו לא יכולים שלא להזדהות איתו. הוא מסביר בצורה מאד הגיונית מדוע בהריגת האדם הוא למעשה עושה טובה לחברה כולה וזה אחד הדברים שמפחיד בספר הזה - בתור הקורא/ת את/ה לא רוצה שהוא ייתפס. אנחנו נשאבים לתוך העולם של ג'ו והופכים להיות מעריצים שלו.
מומלץ לקרוא קודם את הספר הראשון "את" כי הספר הזה נשען עליו בכמה מקומות ומי שלא קרא את הראשון לדעתי מפספס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"העדויות" מאת מרגרט אטווד

המשך סיפורה של שפחה - ספר שיישאר אתכם הרבה אחרי שתסיימו לקרוא "העדויות" מאת מרגרט אטווד 412 עמ', הוצאת כנרת זמורה ביתן...