יום שלישי, 23 בינואר 2018

מאחורי הדלת - ב' א' פאריס

גרייס וג'ק הם הזוג המושלם. הם נראים נהדר, גרים בבית מושלם ונראים הכי מאוהבים שאפשר. אף אחד לא יודע מה קורה מאחורי הדלת אחרי כשאף אחד לא רואה. ספר מתח מצויין וסוחף שאי אפשר להניח אותו מהיד


מאחורי הדלת - ב' א' פאריס
ז'אנר - מתח
הוצאת מודן


מזמן לא קראתי ספר שהשאיר אותי כל כך במתח כמו הספר הזה. היום בבוקר הייתה לי פגישה מאוחרת וממש שמחתי שאני יכולה להישאר עוד קצת בבית כדי לסיים את הספר. וואו אחד גדול
כשגרייס פוגשת את ג'ק אנג'ל היא בטוחה שמעכשיו הכל יסתדר. ג'ק הוא עו"ד מצליח ומייצג רק נשים מוכות. הוא מעולם לא הפסיד משפט ומכונה המלאך של הנשים.
לגרייס יש אחות - מילי - שקטנה ממנה בהרבה מאד שנים. מילי היא ילדה מקסימה עם תסמונת דאון שהוריהן לא מאד רצו. גרייס היא זו שגידלה אותה ודואגת לממן את הפנימיה הפרטית בה היא נמצאת.
ג'ק סוחף את שתיהן ומבטיח לגרייס שיחד הם יטפלו במילי כשזו תגיע לגיל 18. הוא מבטיח לה שיגורו בבית גדול והוא ידאג לכל מחסורן. הוא מבקש מגרייס להתפטר כדי שיוכלו להקים משפחה ולבלות יותר ביחד.
גרייס כמובן מסכימה ונסחפת אחרי ההבטחות שהוא מרעיף עליה. אבל אז מגיע ירח הדבר וג'ק מתברר אינו המלאך שהוא דואג להציג כלפי חוץ.
כלפי חוץ גרייס וג'ק הם הזוג המושלם. הם גרים בבית מושלם ונראים מושלם יחד, וכל אחד לחוד. גרייס מארחת את חבריהם לארוחות ערב מושלמות, ואף אחד לא מנחש שאחרי שכולם הולכים ג'ק כולא אותה בחדר שלה. אף אחד לא יודע שכך היא מעבירה את ימיה - כלואה בחדר שריק כמעט מרהיטים או מחפצים. היא תלויה בו אפילו לאוכל, ואם היא מתנהגת לא בדיוק על פי דרישתו גם את האוכל הוא ימנע ממנה.
גרייס מבינה שעליה לעשות משהו לפני שמילי תעבור לגור איתם והזמן הולך ומתקצר לשתיהן.
האם היא תצליח לברוח? ג'ק הצליח עד היום לעלות על כל תחבולה שלה אבל הפעם לא רק חייה שלה בסכנה.
כאמור, ספר מתח מצויין שלא ניתן להפסיק לקרוא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"העדויות" מאת מרגרט אטווד

המשך סיפורה של שפחה - ספר שיישאר אתכם הרבה אחרי שתסיימו לקרוא "העדויות" מאת מרגרט אטווד 412 עמ', הוצאת כנרת זמורה ביתן...