יום שני, 22 בינואר 2018

בוגד – יונתן דה שליט

ספר מתח ישראלי על פרשיית ריגול חמורה

09/08/2015
בוגד – יונתן דה שליט

הוצאת כתר, 178 עמ’, מתח ופעולה


פרשיית ריגול חמורה מתגלה במקרה כאשר גרמניה קשישה שהייתה פעם עובדת של ארגון הביון המזרח גרמני מבינה שימיה ספורים והיא מתוודה בפני הכומר שלה על תיק שעבדה עליו לפני שנים - שם קוד קוברה. קוברה מסתבר הינו בחור ישראלי בשם אילן שהחליט לרגל ולבגוד במדינתו - מבחינתו זו לא בגידה אלא מבחינתו הוא מגן על המדינה הצעירה מפני עצמה.
סיפורה של הזקנה הגרמניה מגיעה בדרך לא דרך לראש המוסד לשעבר אהרון לוין, ובהוראה ישירה של נשיא המדינה הוא מקים צוות מיוחד המכיל נשים וגברים בגילאים שונים ועם התמחויות שונות שהוא יודע שהוא יכול לסמוך עליהם בעיניים עצומות. רק הוא והנשיא מודעים לצוות הזה ולמטרותיו.
יחד הם מנסים להבין מי הוא אותו קוברה, מי המפעילים שלו ומה הנזק שהוא גרם למדינת ישראל. העלילה לוקחת אותנו לארה"ב לרוסיה ושוויץ בניסיון להבין מי הוא אותו מרגל ולעצור אותו לפני שייגרם עוד נזק.
אך האם אלון יודע באמת עבור מי הוא עובד או שגם המרגל הגדול ביותר שהיה במדינת ישראל אי פעם הוא בסך הכל עוד כלי במשחק הגלובלי הגדול? והאם אהרון והצוות שלו יצליחו לגלות מיהו קוברה לפני שהמפעילים שלו יבינו מה קורה ויעזרו לו לברוח?

ספר מתח קולח וסוחף - והסוף? אוי הסוף...



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"העדויות" מאת מרגרט אטווד

המשך סיפורה של שפחה - ספר שיישאר אתכם הרבה אחרי שתסיימו לקרוא "העדויות" מאת מרגרט אטווד 412 עמ', הוצאת כנרת זמורה ביתן...